Donnerstag, 22. Dezember 2016

Hanna & Friends #264 Weihnachten / Christmas


Hallo Ihr Lieben,

bei Hanna & Friends sind wieder 2 Wochen rum 

und ich war auch in den letzten Tagen ganz fleißig, 

da ich leider vorher nicht ganz in Weihnachtsstimmung war.

Wir haben diesmal ja auch das passende Thema:

Weihnachten / Christmas

hier mein Beitrag dazu:


ja ich habe mich ausgetobt und das mit viel Freude 😁

hier mal die Süße "Tilda with Lace Hoood and Gift" von Magnolia

einmal in Rosa 


hier von nahen:


natürlich reichlich mit Blümchen verziert


und einmal in blau:


von nahen:


auch hier mit reichlich Blümchen:


coloriert habe ich beide mit Copics, 

was mir wieder richtig Spaß gemacht hat 

folgende Materialien habe ich verwendet:

Copics:
Haut. E11, E21, E00, E000, R20
Haare:  
Bluse rosa: reich ich nach, sobald ich meinen Spickzettel gefunden habe
Bluse blau: B 97, B95, B93, B91
Hose: W5, W3, W1, W00
Päckchen: C 3, C1, C00, R14, R46, R59
Papier: Rosa:Maja Design "Vintage Frost Basics
Blau:  Maja Design " Home for the Holidays"
Blümchen: von WOC 
Beeren von Craftheaven  
Mullbinde

an folgenden Challenge möchte ich gerne teilnehmen:
Copic Deutschland #40 - Weihnachten

7 Kids Challenge #3 - Anything goes


Deep Ocean # 144 - Silent Night/stille Nacht

Midweek Magnolias #154 - Anything goes with a Magnoila Image

Simply Magnolia  - Anything goes



es werden in den nächsten Tagen noch einige Karten folgen 😉










Kommentare:

  1. Oh my goodness they're both so beautiful...I'd have a hard time picking a favourite as pink and blue are both my fav colours! They're both beautifully designed and coloured!! Thank you for sharing two lovely cards with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck and I hope that you will join us again next challenge!
    Take care,
    Beth

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous!!! Thank you so much for sharing your beautiful creations with us at LHOSM! Good luck,
    Rene

    AntwortenLöschen
  3. Two beautiful Christmas cards, love your colouring and layout. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    AntwortenLöschen
  4. Absolutely stunning festive makes.
    Thank you for joining in with our Anything Goes challenge at LHOSM.
    Good luck in the prize draw!
    Hugs, Donna xx

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for entering your beautiful creation at Simply Magnolia, good luck and Happy New Year!
    Hugs Nicola xxx

    AntwortenLöschen
  6. Two stunning cards! Thanks for joining us at Magnolia-licious, hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  7. Wow they are both stunning just love your Tildas and the design thank you for joining us in the Midweek Magnolias Challenge :)

    AntwortenLöschen
  8. Wow! Both cards are stunning! Thank you for entering our challenge at 7 Kids College Fund! Hugs, Rosie

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous cards! Your coloring looks amazing. Thanks for joining us at 7 Kids College Fund.

    Karen

    AntwortenLöschen
  10. These are adorable, Manuela. Pick or Blue? Both are so cute! Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    AntwortenLöschen