Donnerstag, 28. Februar 2013

Happy Birthday mit Milly


Hallo Ihr Lieben,

wir haben ja schon Ende Februar und 

ich brauchte eine Geburtstagskarte

für jemanden, der doch nicht dieses Jahr Geburtstag hat.

Denn der 29.2. fällt ja aus  ;O)

Aber trotzdem möchte man ja gratulieren, 

vor allem wen es die eigene Mama ist.;O)

also habe ich mir den Sketch von Friday Sketch#37 rausgesucht

 

und dieses Kärtchen gezaubert:


ich hab mir die süße "Milly just for you" von LOTV ausgesucht,

da ich leider nicht persönlich gratulieren kann, überreicht sie das Blümchen ;O)

hier noch ein close up der jungen Dame:


coloriert habe ich wieder mit Copics:


und ich habe den Schriftstempel aus dem Set

"Alles gute zum Geburtstag" von SU verwendet:


außerdem habe ich noch Schmetterlinge verteilt:


an folgenden Challenge möchte ich gerne noch teilnehmen:

Creative Friday#70 - Anything goes

LOTV's Inspiration - Birthday Competition

Bearly Mine #75 - Anything goes

7Kids College Fund#68 - Anything goes







Kommentare:

  1. Eine total schöne Karte,drücke dir die Daumen
    lg gertrude

    AntwortenLöschen
  2. Pretty card, love the image and the way you have coloured it. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge, good luck.
    Shirley xx

    AntwortenLöschen
  3. Oh What a Sweetie she is!! Love your Darling image and great take on the sketch too! So glad you could join us at 7 Kids College Fund! 8-)

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful colouring of that fabulous image... gorgeous card!

    Thanks for sharing at Totally Gorjuss this time..

    Hugs
    Christine x

    AntwortenLöschen
  5. Hey sweetie what a gorgeous creations, I love it...

    Thank you for joining us on our 9th Birthday challenge....

    Huggles Pops x x x

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card I love your colouring and your card design. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    AntwortenLöschen
  7. Very cute card! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund.

    Karen

    AntwortenLöschen
  8. What a stunning card you have made. It fits our challenge this week well of “Anything Goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    AntwortenLöschen
  9. Such a sweet card :) Thanks for joining the Friday Sketch Challenge.
    Hugs Ria

    AntwortenLöschen