Mittwoch, 11. April 2012

Make all with Love: Girls, Girls, Girls


Hallo Ihr Lieben,

vor lauter Ostern, arbeiten und zwischen drin renovieren

hab ich doch tatsächlich vergessen meinen Beitrag

von Make all with love hier zu zeigen.

Doch hier wirds noch ne weile rund gehn,

da es net alles so läuft, wie man´s will

und das kurz vor der Konfirmation der Tochter


SO, aber nun hier meine karte zum Thema:

Girls,Girls, Girls


welche ich nach dem Sketch von Chantal bei

The Sketchy#20 gearbeitet habe:


Ich hab mir wieder die "So wath!" von Simply Sassy ausgesucht,

da sie genau meine Tochter trifft *LOL*


bockig, frech und doch lieb ;O)

Die Blümchen sind wieder von WOC und mit stickles verziert.

Diese Copics habe ich verwendet:


Das Papier ist von First Edition Paper LOVE LETTERS


an folgende Challenge möchte ich gerne noch teilnehm:

Top Tip Tuesday#74 - Spotty, Dotty!

Sweet Stampin`- Dies & Doodles







Kommentare:

  1. Hi there, such a pretty card! Great image and love your layout.

    Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

    Sarah

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card, this is fun and funky! :0

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    AntwortenLöschen
  3. What a great card ;o)
    Thanks so much for playing along with Sweet Stampin' this week.

    Janneke XO

    AntwortenLöschen
  4. Hallöchen,
    das ist ein tolles Kärtchen geworden, traumhaft.
    Wünsche Dir ein schönes WE,
    lg Michaela

    AntwortenLöschen
  5. Sweet and girlie, beautiful coloring.

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful spots and dots on this gorgeous card. Love that purple!
    Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
    Remember you can enter up to 3 projects and 3 tips and don't forget our Caught Our Eye winner post too!
    Hugs to you,
    Lisa xx

    AntwortenLöschen
  7. So pretty in pink! I love this image and you have created a gorgeous card! I love the way you have colored her to stand out from all the beautiful pink details of the card.

    Thanks for playing along in our Spotty Dotty Challenge over at Top Tip Tuesday. Hope to see you back often:0)

    Hugs;
    Janette
    Psst...I have candy on my blog if you care to take a lookie:0)

    AntwortenLöschen