Samstag, 1. Oktober 2011

Unicorn von Spesch Stamp



Hallo Ihr Lieben,

heute möchte ich euch schnellnoch ein Kärtchen zeigen,

bevor ich es vergesse ;O)


Gearbeitet habe ich nach dem Sketch von Deboa



Hier eine close up vom Unicorn,

welches ich mit Twinkling coloriert habe:


und hier die Blümchen:


Die Blümchen sind wie immer mit stickles verziehrt

und noch aus meinen großen Vorrat von WOC

an folgenden Challenges möchte ich gerne teilnehmen:

Creatalicious #26 - Anything goes

The ABC Challenge - Anything goes

Cute Card Thursday#184 - Animal Crackers!

Paper Sundaes#89 - Lots of Layers






Kommentare:

  1. Oh my now that is gorgeous. He looks wonderful in those colours or should I say she. Love all the elements on your card - flowers are gorgeous. Thank you for joining us at Friday Sketch Challenge. Hope to see you next time.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  2. awwww such a gorgeous card thank yo for joining our first challenge at Friday Sketch.
    Hugs Kaylou xx

    AntwortenLöschen
  3. just beautiful, love the unicorn!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday for our animal crackers Challenge this week!
    have a great day, Debxx

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card, Thanks so much for joining in the A is for Anything Goes Challenge at ABC
    Hugs Julie P

    AntwortenLöschen
  5. this is one gorgeous card just love the image,and the colors on this bless you for playing at creatalicious this month love hugs cherylxxxxx

    AntwortenLöschen
  6. Great card, cute little unicorn. Thanks for joining us at Paper Sundaes for our lots of layers challenge
    Hugs Kat ss

    AntwortenLöschen
  7. noch son süßes kärtchen-das einhorn ist ja zauberhaft!
    dank dir für´s teilnehmen bei creative friday!

    lg janina

    AntwortenLöschen